sobota, 2 stycznia 2016

Żegnając minione lata...


   Postanowiłam zacząć od nowa. Chcę zostawić tylko dla siebie starą siebie i wracam z kimś na pozór innym, ale w rzeczywistości nadal tą samą, głupkowatą dziewczyną, która z jednej strony jest bardzo dojrzała, a z drugiej zachowuje się jak małe dziecko.


"Dziecko, któremu nie wyszedł rysunek, po prostu weźmie czystą kartkę i zacznie od nowa"

Takimi słowami wstępu chcę Was powitać w nowym już roku 2016. Mam nadzieję, że 2015 minął Wam równie dobrze, jak mi (nie licząc paru niefajnych sytuacji, które chyba każdemu się zdarzają). Sylwester był naprawdę bardzo udany, spędzony z samymi cudownymi osobami.
Po takim czasie, po jakim nie pisałam żadnego postu nawet nie wiem jak się za to zabrać, więc nie chciałabym też za bardzo tego przekoloryzować, ale chyba dobrym pomysłem będzie napisanie tu o paru tych dobrych rzeczach, które miały miejsce w minionym roku.

1) Po pierwsze, udało mi się przeżyć kolejny rok bez spożycia napojów alkoholowych czy zażywania innego typu używek. Od zawsze uważałam to za świństwo, które nie jest jakimś wyznacznikiem dobrej zabawy, bo i bez tego potrafiłam się bawić bardzo dobrze i naprawdę cieszę się, że po pójściu do liceum nie zaczęłam się "ogłupiać" takimi rzeczami. To jest jedna rzecz, z której jestem naprawdę bardzo dumna (choć dla niektórych może to być powód do wstydu).

2) Udało mi się trochę pozwiedzać. Byłam w górach, a konkretnie Wałbrzychu z rodzicami i ich znajomymi, ponadto odwiedziłam też przepiękny Toruń i parę innych miejsc, ale zdecydowanie z tych dwóch miast przywiozłam najlepsze wspomnienia. Chciałabym tam jeszcze kiedyś pojechać.





3) Kolejną rzeczą jest zmiana stylu. Od zawsze chciałam mieć glany, chodzić w dużych koszulkach z nadrukami zespołów, czarnych, porwanych spodniach, no to było takie małe marzenie, którego bałam się spełnić w gimnazjum, sama nie wiem czemu. Stresowała mnie reakcja ludzi, no bo przecież nie wiele dziewczyn ma taki styl, ale w liceum się to zmieniło. Teraz w mojej szafie przeważa ilość czarnych T-shirtów, w końcu kupiłam glany i w końcu mam swój określony styl. Jestem świadoma, że to się kiedyś zmieni, ale póki co jest tak, jak chciałam. Podoba mi się to.


4) Wzbogaciłam swoją kolekcję mang o wiele nowych tomów. W chwili obecnej posiadam już ok. 130 komiksów. Naprawdę fajnie wygląda taka kolekcja, a jeszcze fajniejsze jest myślenie ile wydało się na to pieniędzy, haha. Zaczęłam też kupować więcej płyt z muzyką i teraz oprócz Huntera mam jeszcze parę pozycji Luxtorpedy, Kabanosa, KSU czy The Analogs.

5) Byłam po raz drugi na konwencie i spotkałam się tam ze swoją przyjaciółką. Było naprawdę fajnie spędzić tam trzy dni. Mam nadzieję, że w te wakacje też uda mi się tam zawitać.

6) Spełniło się moje kolejne większe marzenie.



Tylko tyle przychodzi mi do głowy, ale wiem, że takich fajnych sytuacji było jeszcze bardzo, bardzo wiele w 2015. Każde chwile ze znajomymi, czas spędzony z rodzinom, to wszystko było magiczne i niezastąpione. Oby 2016 przyniósł jeszcze więcej pozytywnych dni.
Do następnego, trzymajcie się ciepło, bo za oknem coraz mroźniej, brr.

ASK-snapchat: k4kas

26 komentarzy:

  1. Widać że tan rok był dla Ciebie dość udany, nie pozostaje mi nic innego niż życzyć Ci jeszcze lepszego roku 2016 :)
    Pozdrawiam,
    Szwajjka

    OdpowiedzUsuń
  2. No to życzę jeszcze lepszego roku 2k16 :)

    HELLO QUANTI [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  3. Rok rzeczywiście musiał być udany:) Wiadomo, żaden okres nie jest idealny, nieprzyjemne sytuacje zawsze się zdarzają, ale ważne, że przeżyłaś sporo fajnych chwil i spełniłaś marzenia.
    Cóż, moi znajomi używek nie zażywają (chyba, że o tym nie wiem;)), więc picie, palenie i inne takie dla szpanu raczej mnie nie dotykają. Ale również uważam, że alkoholizowanie się nie jest wyznacznikiem fajności. No bo co w tym takiego świetnego? Masz powód, żeby być z siebie dumna:D
    Fajnie również, że ubierasz się tak, jak Ci się podoba i masz swój styl. Nie boisz się być sobą:)
    Pozdrawiam ciepło i życzę jeszcze lepszego 2016!
    P.

    OdpowiedzUsuń
  4. Cieszę się, że ten rok był dla Ciebie taki udany :) Dobrze, że masz swój styl i nie patrzysz na innych!

    minimalistyczny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Naprawde swietny post!! <3 xxx

    http://veronicas-veronicass.blogspot.no/

    OdpowiedzUsuń
  6. oby ten rok byl dla nas dobrym :)

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Widać, że 2015 był dla Ciebie naprawdę udany. Mam nadzieje, że 2016 będzie taki sam, albo nawet lepszy! :)

    ☃ czarnakawaa.blogspot.com ☃ ❄KLIK❄

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny post :*
    Takiego szczęścia w 2016!
    Obserwujemy?
    Zapraszam serdecznie ;)

    http://domivv.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Też nieraz chciałam zrobić sobie takie zestawienie co zrobiłam w danym roku.. ale niestety zazwyczaj lenistwo wygrywa :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja też w tym roku trochę świata sobie pozwiedzałam, tu Grecja, tam Chorwacja ;)

    U mnie nowy post, zapraszam!
    Obserwuję ;)
    MÓJ BLOG-KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  11. Widać że cudownie wspominasz 2015 rok, mój nie był tak idealny ale tez miłych chwil bym w nim się doszukała ;) masz świetny styl i najważniejsze że wyraża ciebie :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale piękne buty ♥ :D

    http://i-know--myself.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. no to udany był ten 2015! Równie udanego 2016!

    OdpowiedzUsuń
  14. 2015 MONŻNA ZALICZYĆ DO UDANEGO. WIEM SPÓŹNIONE, ALE RÓWNIEŻ UDANEGO 2016! <3
    PIĘKNE FOTKI!

    http://natalistylee-s.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam nadzieję, że i mi uda się w 2016 spełnić coś takiego jak tobie w 2015 :D

    www.different-view-of-the-life.pl

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne zdjęcia!

    Zapraszam na nowy post!
    Jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz i zaobserwujesz mój blog. :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<




    OdpowiedzUsuń
  17. śliczne widoczki
    lifewithagii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne zdjęcia, masz racje :)
    W wolnej chwili zapraszam do mnie
    http://malwinabeczek.blogspot.com/
    Blog się spodoba? Zaobserwuj!

    OdpowiedzUsuń
  19. oby ten rok był jeszcze lepszy ;)

    zapraszam również do mnie ;)
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. dużo dobrego w Nowym Roku :)
    a cytat fantastycznie dobrany !

    Pozdrawiam i miłego tygodnia życzę :)
    Anru

    OdpowiedzUsuń
  21. Wow świetny blog, naprawde mi się podoba, będę tu wpadać częściej :* oczywiście obserwuje i zapraszam do mnie, jeśli mój blog też ci się spodoba to zaobserwuj :* http://mysterious-natalia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Każdy rok ma swoje plusy i minusy. Tego chyba nie da się uniknąć. W sumie dobrze jest swój styl, więc fajnie,że ty swój znalazłaś.

    OdpowiedzUsuń
  23. Cudne zdjęcia :)
    http://treamicii.blogspot.com/2016/01/ddob-tag.html

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetnie, że zdecydowałaś się na zmianę stylu, nie każdy ma taką odwagę :*
    Zapraszam do mnie, dopiero zaczynam: my----reality.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. ładne zdjecia ;))

    http://nevergiveupp12.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Każdy nowy komentarz motywuje mnie do pisania lepszych postów! :)