niedziela, 21 lutego 2016

To dla Takich chwil...

Kolejna długa przerwa na blogu, ale to już normalne. Tak naprawdę to nie działo się nic takiego, o czym można by było tu napisać. Miałam ferie, minęły szybko i leniwie, chodzę już dwa tygodnie do szkoły, jakoś daję sobie radę, chociaż tęsknię za dniami wolnymi i tak naprawdę odliczam tylko dni do Wielkanocy, a następnie wakacji. Szczerze, nie mogę się doczekać. Liceum jest męczące, w gimnazjum raz na jakiś czas miałam większą partię materiału do opanowania, a tutaj codziennie jest coś do ogarnięcia. No niestety, pocieszać można się tylko tym, że później będzie jeszcze gorzej. (chociaż kto wie czy to jakieś pocieszenie?)


14 luty - wszyscy dobrze wiedzą co to za dzień. Przez minione lata nie miałam z kim obchodzić tego "święta", ale w tym roku spędziłam ten dzień ze swoim chłopakiem, nad jeziorem. Tak naprawdę to każda chwila z nim jest wyjątkowa, więc Walentynki to tylko kolejna taka okazja do spędzenia miło czasu i oczywiście - razem. Walentynki były o tyle wyjątkowe, bo w końcu ruszyliśmy swoje zacne cztery litery i gdzieś się wybraliśmy. Jesteśmy takimi leniami, że ciągle siedzimy w domu, hah.


Dziś mam dzień robienia czegoś pożytecznego, więc żegnam się z Wami i wracam do lektury książki. Miłego dnia. Do bliżej nieokreślonego. 

ASK-snapchat: k4kas

12 komentarzy:

  1. Zdjęcia fajne :D Oj straszysz liceum xD Nie no, prawda jest taka, że gimnazjum prawie nic nie trzeba robić, a już na pewno nie ma czym się przemęczać :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też tęsknię za gimnazjum. Nie tylko ze względu na "luz", ale i z powodu samego otoczenia, miejsca ;)

    Nowy post, zapraszam!
    Zaobserwuj jeśli ci się spodoba! ;)
    MÓJ BLOG-KLIIK
    *Biorę udział w konkursie na Blog Roku, zachęcam do głosowania ;)*

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładne zdjęcia i ciekawy post :)
    http://klaudencja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Nim się obejrzysz, a będzie już Wielkanoc! Zdjęcie z jeziorem ma swój klimat ♥

    Zapraszam do siebie,
    xaniell.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Właśnie takie dni powinny zostawać z nami na dłuuuugo ;)

    Nowy post, zapraszam!
    Zaobserwuj jeśli ci się spodoba! ;)
    MÓJ BLOG-KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja już skończyłam szkołę średnią, było dużo nauki
    to prawda, ale dobrze to wszystko wspominam :)
    piękne zdjęcia!
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. noo, liceum to juz powazna szkola i tu nie ma odkladania na pozniej:((

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. ja wlasnie w tym roku pisze mature i czas na studia :)

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczne zdjęcia <33


    Proszę o poklikanie w najnowszym poście, jeśli zostawisz komentarz z cenami to twój blog pojawi się w następnym poście. ♥
    http://oliwia-blogg.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. oj uwierz że i w gimnazjum jest ciężko, chociaż zależy w którym, jeszcze dochodzi pełno zajęć dodatkowych to człowiek w ogóle nie może się wyrobić :D chociaż mam nadzieję, że dzięki mojej szkole w liceum nie odczuję aż takiej różnicy w ilośći materiału ;)
    fajnie, że spędziłaś w taki sposób ten dzień, ja jeszcze nie mam drugiej połókwki :)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Oj jak ja przypomnę sobie gimnazjum i to że nie musiałam się nic uczyć by mieć 5, bo wszystko było na tyle łatwe że pamiętałam z lekcji, to że była masa wolnego czasu na wszystko. W liceum niestety nie mam praktycznie wcale wolnego czasu którego nie poświęcałabym na naukę ://

    Mój blog KLIK

    OdpowiedzUsuń

Każdy nowy komentarz motywuje mnie do pisania lepszych postów! :)